hatahatahata

och återigen HATDAGEN
åh vad jag älskar att HATA detta förbannade äckliga väder
känns som jag inte bloggat på år och dar (pga strömavbrott)
kunde inte duscha, missade även sista avsnittet med dom ensamma mammorna
vilken otursdag va? kan man lugnt säga !
som sagt igår natt gick strömmen hos oss , och jag märkte dock ingenting
sov som en stock till ungefär 11:30 gick bara upp och drack ett glas jordgubbsfilmjölk
och sedan drog täcket över huvudet igen vaknade framåt halv fyra och sen hände de inte så mycket mer
jag och min kära syster har legat framför en öppen spis på madrasser inatt , ioffersäg ganska mysigt
men var otroligt uttråkad & idag vet jag inte riktigt vad som händer, antagligen inte ett skit
på köpet i lördags gick min mp3 sönder och jag har användt den massor till min Touch-stereo och dunkat musik..
tyvär har jag inga morderna skivor utan bara skräp .. imorgon kommer barnbidraget , blir att köpa en present till mamma hon fyller år den 9 december, gulligt värre.. sen kanske jag bjuder mig själv på något fint också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0