hot or not?

har aldrig riktigt tyckt jag passade i mitt hål som jag hade i läppen för något år sen men det tyckte alla andra

Och som ni vet har jag ju skrivit i tidigare inlägg om att jag ska pierca mig i tungan, vilket inte blivit av ännu pågrund av att ivåras ungefär runt maj skulle jag gjort det jag hade bokat och allting betalat 50 kr i förskott för att piercaren i själva verket skulle komma överhuvudtaget men efter det ringer dom på herberts ja vi kan kalla det smycka också som är den enda affären i västervik som faktiskt piercar i naveln/tungan/ osv .. iallafall dom ställde in det för att det förmodligen skulle bli varmt och sådär och det ville inte han riskera, så pengarna tog tillbaks och så fick vi boka en tid nu i höst har försökt både i september och oktober men som ni vet har jag varenda gång som piercaren varit här i västervik har jag befunnit mig hos min pappa i göteborg typiskt nog

men jag gick ner med mamma och vi bokade äntligen en tid, så den 27 November smäller det !

 Tungpiercing är sååååå snyggt, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0