Känns lite tomt..

 Som sagt , pappa va i skolan sen begav han sig till göteborg igen och det känns ledsamt och tomt
men jag vet ändå att vi snart ses igen och att jag förmodligen ska flytta till han snart.
iallafall gick bra denna skoldagen även att jag hade ångest försökte hålla ut
och efter skolan gick jag hem till min kusin (som sitter inne) tyvär.
varför går jag inte in på , men iallafall jag va hemma hos han och hans tjej och deras lilla barn Loan
mitt kusinbarn , drack kaffe och pratade så det känns en aning bättre.
Lekte med lilla loan också , gud vad söt han är ni ska bara få se
ska fixa en bild på han och mig , han e söt som ett hallon!
Iallafall e hemma nu och ska bara ta det lugnt och imorgon tar jag hål i tungan, tror faktiskt inte det gör ont !

håll tummarna för mig era söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0