Lite frågor ohså, tidsfördriv..

stora testet 2010!
Vad gjorde du igår?: hade världens migrän, men bokade tid för tungpiercing
Har du ett eget rum?: klart
Är du kåt just nu?: haha nej faktiskt inte
Vill du ha klubba?: vilken klubba?
Tycker du om stjärnor?: ja
Vad ser du om du tittar bakom dig?: skolbänk
Gillar du att baka?: faktiskt, hemkunskapsläraren säger att jag är king på de
Föredrar du blondiner före brunetter?: både och, vad har hårfärgen med och göra?
Hur många vänner har du på bdb? : ingenaning, lämnat den sidan helt .. facebook för mig
Har du varit inne på snyggast.se?: för länge länge sen haha ..
Har du skurit dig?: jo faktiskt, under mina perioder med deprission
Vad åt du senast?: Lasagne
Brukar du skriva fel på tangentbordet?: haha händer väll
Vilken är bästa låten just nu? finns många, men eminem - no love
Har du blivit sviken?: allt för många gånger..
Har du druckit?: inte idag, men de händer
Vad ska du göra i helgen? bara mysa, ska på shoppingdag med mamma på lördag hih
Vill du dö ?: inte just nu , men ibland vissa tillfällen
Har du någongång ägt en plastros?: faktiskt inte 
Tycker du om att teckna?: noway
Har du ljugit?: jovars
Vad vill du bli när du blir stor? advokat
Har du tittat på melodifestivalen?: ja mer när jag va liten så,
I så fall, vem hejade du på?: danny saucedo hah
Gillar du mat ?: jadå, men inte allt
Hur lång är du?: jadu, inte alls lång 1,58 
Har du hål i öronen?: yes
Hur mycket är klockan?: 12:10
Har du haft en tjej/kille?: Jag har
Har du något slags nitarmband? noway
Är din säng bäddad?: tror inte de
Vad är ditt smeknamn?: Nenne
Hur många bilddagböcker har du haft?: 2 :)
Vad är din dröm just nu?: ingen,
Är du emot homo-bisexuella? verkligen inte!
Varför gör du den här saken?: tråkigt
Har du en teve i huset?: jao
Har du varit olyckligt kär?: har hänt
Tänker du göra klart det här testet?: yes
Största sorg just nu?: finns massor
Största glädje just nu?: dom få äkta
Skulle du dö för?: mina vänner
Vilket program är ditt favorit program?: ensam mamma söker nu faktiskt, (HAHA!) 
Den starkaste du vet: vetinte hah
Vad är det snyggaste på dig?: mina nya gråa knästrumpor kanske? hahaha
Hur mycket är klockan nu då?: orka
Brukar du göra smileys?: händer väll?
Har någon kallat dig hora/bög?: jo de har man varit med om, patetiskt är min komentar
Hur många palestina-sjalar äger du?:  inga?
Vem hatar du mest?: det vet den personen själv
Har du på dig för kläder nu?: haha kläder
du verkligen tycker om?: kläääääder
Vill du gråta? nej ?
Fryser du ofta?: jo pågrund av, kylan har jag även problem med lederna
Tycker du att du är söt?: nej verkligen inte
Är du en papperskorg ?: nej jag är en människa
Har du ett landställe?:  nej ?
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: plugga
Har du en morgonrock?:  en rosa (a)
Har du haft sex nån gång ? jovars
Vem litar du mest på? just nu.. nina

 

 Va bara tvungen hade extremt tråkigt, sjuka frågor också.. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0