och så lite nyttigt

 oså lite mer bråk i mellan syskonen, ja som sagt så kanske inte direkt ALLA vet men en del som läser min blogg vet att jag inte bor hemma av olika anledningar , och en anledning kan jag ta upp ganska högt det är inte någon i min familj som mår särskilt bra så det blir negativt ganska många gånger men iallafall nu har vi bestämt oss att försöka ändra på det och idag har jag klarat en hel skoldag utan några utbrott great !
sitter hos mamma nu och faktiskt tagit mig en kopp kaffe , dessutom fick jag ett samtal ifrån kära pappa
han kommer på torsdag, oj oj oj vilket stressig vecka det blir hehe får väll klara av den ändå utan och bli irriterad som sagt

måndag (idag) : träffa mamma och brorsan

Tisdag: Möte på bup, eftermiddagen blir slapp

onsdag : utvecklingssamtal , träffa mamma och sedan hänga med johanna!

Torsdag : Möte med läkare på bup / möte med sofia på soc / pappa kommer osv..

Fredag : fika med tess

Lördag : pierca tungan !



hoppas bara min förbannade förkylning ger med sig nu 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0