på tal om efternamn..

Precis vad jag vill ta upp , En del folk reagerar häftigt på att jag byter efternamn ganska ofta.
det har att göra med mitt privatliv i stortsett, Mitt riktiga efternamn är Bunjaku vilket är ganska känt
och jag har försökt att dölja det ett bra tag nu , men det känns bara onödigt eftersom det dåliga med efternamnet inte handlar om mig utan mina kusiner som sitter inne & Efternamnet krauss har jag tagit av min farmor
eftersom farfar heter bunjaku , Och innan har jag också användt min mormors efternamn westerling , Jag är kosovoalban och jag använder ALDRIG något efternamn som inte hör till släkten/familjen men jag heter Nathalie Adriana bunjaku , så där har ni svar på tal ni som reagerar häftigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0