sorgen inom mig..

I Vissa inlägg har jag ju skrivit om att jag inte mått så bra osv & det stämmer faktiskt

har varit med om en hel del från att vara bebis till tonåring nu och ibland kan jag inte hantera min ångest ..

Har väldigt svårt att förtränga saker och ting & som sagt ni har ju hört om killen som faktiskt misshandlade mig och som jag hade tillit och tro för, spottar ner i marken , det här följer hela mitt liv och jag kommer inte glömma det här i första taget & mina vänner har varit i något slags chock-tillstånd inte ritkigt vetat vad dom ska säga,
för jag är väldigt känslig och det räcker med minsta lilla så börjar jag skrika eller gråta
men som sagt den här killen vill inte medge att han misshandlade mig, fastän det finns vittnen som sagt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0