vi finns inte mer

           ärligt talat , jag har tappat alla känslor för dig .. det stora jag kände förut är nu ingenting
          du fick mig att må bra och dom stunderna jag hade med dig var de bästa i mitt liv
          ingen fick mig att må så bra då, som du & nu när jag bara tänker på vilken löjlig orsak som gjorde till att de slutade, så faktiskt skrattar jag nästan åt dig
de va inte tänkt såhär, men om man ska ha ett förhållande med någon måste man kunna lita på varandra
vilket inte du gjorde, att jag skulle ha snackat "skit" om dig förlåt men de där är bara så skrattretande
Om jag tycker något om någon så är jag VÄLDIGT rak och de vet alla som känner mig
jag säger det inte till dom andra 300 kompisarna jag har, utan till dig , rakt upp i ansiktet .. men nu snackade jag ju inte skit om dig, så då är de väll upp till dig att tro va du vill , jag kan inte hindra dig och faktiskt inte vara ledsen över dethära, för jag kan bara skratta och tänka "fan låt han tro vad han vill " och de är precis vad jag tänker tro va du vill , för jag tänker inte krypa efter dig.. efter alla bråk vi haft så har vi nästan gjort allting för varandra och det är bara synd att du inte inser vad vi betydde för varandra, jag älskade dig med hela mitt hjärta och det är väll nog förklarat för att jag ska vara ärlig imot dig, men nu skiter jag i vilket faktiskt, jag fanns där för dig och jag gjorde allt för att de skulle hålla, men om du tror på vad alla andra säger och inte kan lita på mig så är de upp till dig , yttrar mig inte mer i dethära nu, det här är borta för min del & just nu känner jag absolut ingenting om dig , verkligen ingenting .. aldrig haft den känslan förut men nu kom den , men jag säger rakt ifrån mitt hjärta vad jag tycker om folk, de är ditt liv och dina val , låt ingen styra över ditt liv..
det är väll de mesta som kommer bli helt för dig om du tar fel precis som du gjorde mot mig , men visst jag ska låta dig gå snett, ska inte öppna min käft mer, du ska få se vad jag menar med de jag säger och jag vet vem du är innerst inne så vet jag det, och det kanske kommer en dag då du inser vad som e sant och inte sant, 2bad 4u säger jag bara jag kommer inte ens titta på dig längre, vill inte möta din blick och när folk säger ditt namn så vill jag inte minnas, för jag har glömt , det är som att jag inte känner dig, du gjorde mig illa för livet de är sanningen
vill inte ha med dig eller med någon av dina vänner att göra, försök gå med huvudet kallt i fortsättningen grabben , becuse i don't give a fuck anymore.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0