2 september

Hej och hå , började dagen med att tvinga mig upp ur sängen och jag kan säga att de va inte långt ifrån till att jag skulle skita i skolan , mådde verkligen piss , har legat och fryst hela natten antagligen har jag haft hög feber.
och så har jag fått halsflus igen på köpet, men som sagt the class unt me drog oss till ankarsrum och skulle ro för att hämta ca , tio kräftburar & det gick ju såååå bra också (ha-ha) ironiironi.
iallafall efter den stora tragedin så gick jag och johanna , med stora täckjackor och jag som hade en extremt snygg xlarge jacka som jag fick låna av min lärare och sov lite på bryggan , vi tjuvkika lite när dennis fiska också
det roligaste va att han trodde fisken tyckte om bullar , så han hade trätt på en hel bulle på kroken och slängt i
inte mycket napp där va, men iallafall sen åt vi och typ snackade lite och efter det var de dags att ro tillbaka
och sen tog vi en tidigare buss hem , när jag väl kom hem frös jag som ett as så gick och la mig och sov en stund, nu har jag ätit så fördriver jag lite av min tid här , och 17:30 blir det att åka in till stan och få taktilmassage
puss&kram /nathaliiekrauss♥


Kommentarer
Postat av: emma

aw tack dsm gumman! :) §

2010-09-02 @ 17:09:57
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0