8 september

godkväll eller vad man ska säga, har inte bloggat på några dagar och tänker inte gå in på varför heller,
dom närmaste vet redan vad saken handlar om , kan säga att läget är rätt så stabilt förtillfället vilket det inte varit på en vecka men nu ska jag försöka kämpa framåt igen, och förlåt till er läsare som inte får något nytt att läsa. (hehe) , imorgon blir det att åka till ellenkeyskolan för klassfoto give me a break , i just want to say it.
hatar att vara med på skolfoto , vid det faktumet är att jag alltid lyckas se ut som en skrynklig korv
men får väll försöka hålla tummarna medans plåtningen pågås Ha-Ha-Ha.
efter det blir det och träffa en grymt saknad gamla lärare och käka pizza med henne,
 Kan man sakna en lärare? Ja jag kan , jag fick en väldigt nära kontakt med en lärare när jag gick på resurs i mellanstadiet och den läraren hjälpte mig genom vått och torrt vi hade väldigt kul faktiskt.
som ni ser ändrade jag min header, för att jag tyckte den andra va så "intemig" liksom eller vad man ska säga,
och tror jag tar en sväng in till stan för och träffa linnea bvän love i morgon också !
bloggar i morgon om dagen och plåtningen, glöm gårdagen , dröm för i morgon , men lev för idag ! /nathaliekrauss
 bilden e från idag,
min finaste tröja som de blev en prick på av en white-board penna, lyckat måste jag säga.

outfit: spets-lång tröja - moonson
     svarta tights - h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0