elin johansson


Två års ren lycka av ett bästisskap.
vi har delat tårar , skratt & skrik
första gången jag träffade dig va den underbaraste dagen i hela mitt liv,
trodde aldrig att jag skulle hitta en sånhär underbar vän som du
det är du som styr mitt hjärta & jag vill bara att du ska veta
att dom här veckorna vi delat i sommar efter alla bråk
har fått våra band så otroligt starka ,
måste nog bara påpeka att vi haft den bästa sommaren tillsammans någonsin
och även fast vi inte går på samma skola nu så hoppas jag att vår vänskap förblir som den är.
alla våra minnen vi har tillsammans , är något värt att minnas när vi blir äldre.
en bild säger mer än tusen ord, hjärtat jag vill bara att du ska veta att jag har nog aldrig kunnat kalla någon annan för en sån världens bästa vän som jag kallar dig,  vi delar allt tillsammans och det är så det ska vara.
även att vi har haft det väldigt jobbigt båda två så har vi fixat det tillsammans och jag vet att vi klarar allt tillsammans bara vi kämpar tillsammans ,

Nathalie & elin igenom allt , no matter what!

Kommentarer
Postat av: Elinnanannanan

jag älskar dej nathalie,

du ahr något som ingen annan har,

och alla våra bråk har bara gjort våran vänskap ännu starkare .

cet är elin & nathalie genom allt det är bara så det ska vara . och vi klarar allt tillsammans ,.

jag älskar dej

2010-09-02 @ 21:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0