03:11

Hej förlåt för dåligt bloggande, men berättade ju orsaken till det :)
har lite problem just nu med allt, men igår hände inte så mycket.
va hemma hela dagen, sen så berättade pappa att dom alla skulle till trollhättan,
(till min faster) ville dock inte följa med, så jag stannade hemma
vilket innebär att jag är hemma hela helgen, har blivit bjuden på fester osv,
men funderar på om det verkligen är värt det, efter allt bös och sånt.
iallafall jag och amanda åkte in ungefär runt åtta in till stan
skulle prata med min älskling och så, sen gick amanda och åt en cheeseburgare,
antar att det var väldigt nödvändigt, sen åkte vi hem igen efter ett tag.
och nu har jag även varit vaken alldeles för länge, dock så blir de ingen gais-resa för mig på söndag :(
tråkigt nog, men sånt är livet, imorgon blir det antagligen att åka till älskling ett tag.
och sen träffa lehto och fixa lite saker, och sen träffa filip bror, ingen aning
men om jag hinner allt så ska de nog gå rätt till.
btw e förvånad över att jag skriver så bra, haha har druckit lite ikväll och är väldigt trött.
(hatar dock) att vara ensam, det är en av dom värsta sakerna jag får panik av.
men som sagt underbara människor hjälper mig och ringer mig och checkar av så jag mår bra..
bor ju inte i världens lilla ängel-förort precis, men sånt är livet :)
haha en del sover nog nu.. och det ska faktiskt jag också göra ! ;)
peace, love and respect♥

Kommentarer
Postat av: bex

snygg blogg !

2011-04-02 @ 03:39:07
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0