15 april

Förlåt för dåligt bloggande, har haft väldigt mycket i skolan.
nu borde jag ienkligen sitta och plugga på till min svenska som vi har läxförhör på imorgon.
men som vanligt så ska det hända något varje dag, så nu är jag absolut inte på det humöret överhuvudtaget
någon dag som jag är det föresten? man kan ju börja undra, iallafall imorse va jag så smart
jag va helt slut imorse, så skulle jag gå upp och sätta på plattången, satt och vänta klädde på mig osv tills dess låg den där, efter va jag så trött så jag tog imellan plattången 280 grader bara, ojdå så har man tre brännsår
och det verkligen gjorde väldigt ont, hur många lyckas inte med de liksom?
jag tror inte jag är den enda, iallafall nu är det över igen.
dom flesta fattar nog vad jag menar med detta, och dom flesta vet hur de verkligen ligger till.
ibland orkar man bara inte, den personen man älskade mest över allt, visar sig vara en helt annan person.
antagligen, så antar att de blir mitt gamla vanliga tråkiga liv nu, får försöka se framåt och inte släppa taget om dom som verkligen finns där, så det blir och börja lägga ner all tid åt skolan och dom närmaste nu.
för jag viker mig inte, jag viker mig inte för dig.
för jag är så tusen gånger mycket starkare än dig, som iallafall kan säga hur jag känner.
den personen som läser det här kommer nog känna sig träffad, den vet iallafall vem den är.
fick en konstig känsla förut när jag satt och rökte,  " nathalie sätt in pluginlurarna i iphonen och ut och spring!"
hur ofta tänker man så om man har sveriges dåliga kondition, jag vet faktiskt inte haha ;)
iallafall sitter och lyssnar på massa gosiga låtar, de får bli en deppdag idag.
man kan inte ha bra dagar jämt, då vet man aldrig hur det är och må dåligt.
fast jag vet ju tyvär lite för mycket av de dåliga, synd men sant.
Saknar min mamma, hoppas hon ser detta och att hon mår bättre nu.
Det blir nog inte att hälsa på henne på lovet , jag som ville
eller så åker jag över en helg, vi får se. men ska försöka se till att de blir så.
PEACE LOVE AND RESPECT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0