18 April bror ;)

Förlåt för dåligt uppdatering, vaknade imorse och var väldigt stressad
skulle hinna med och åka in till pojkvännen, men han var tyvär sjuk stackaren..
hoppas min lilla bebis blir frisk snart saknar ju honom så mycket :(
iallafall min bror hörde av sig, han jobbar tillfälligt i norge men har en lägenhet i biskopsgården :)
iallafall så vi planerade lunch i stan, så åkte in till stan för och träffa världens bästa bror.
vi käkade och snackade lite, blev dock ingen bild glömde av det..
iallafall jag är hemma, för har världens migrän igen och är väldigt deppig just nu
får se om jag åker in för och träffa Siri och my sen, hoppas på att det kan bli av.
Ska faktiskt sluta frågestunden nu och ta med alla vettiga frågor :)
två dagar kvar tills pengarna kommer, måste bara älska vårt klimat just nu.
värsta Beach vädret, även om det är kallt i vattnet, men kände på bussen att det var kokhett..
peace love and respect.
Jag saknar min pojke :( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0