6 April :D

Idag har jag typ blandade känslor ..
saknar mamma, vill hälsa på henne
och jag vet inte faktiskt, sen skulle jag in till stan och sen till älskling i kungälv.
och då bad jag pappa om pengar för behöver köpa ny foundation, då fråga han om jag skulle t allum.
jag bara vet inte om jag ska t stan och träffa kompisar, men herregud vad finns det och göra i partille?
"du får inte åka t stan på dagarna de händer så mycket"
man bara , öh jaha ? så jag ska va där på nätterna då eller.. :s
sen att han vill träffa mina kompisar, åh herregud vad jag hatar mina föräldrar.
dom måste fatta att man e sexton och inte FEM.
men dom kan tydligen inte få in vilket datum dom födde mig, och jag kom ut..
idioter säger jag bara blir så helvetes sur, så nu kan jag gå och tjura hela dagen..
roligt för alla andra , fast nej ..
Iallafall ska inte låta folk förstöra det här inlägget,
haha vaknade iallafall imorse och såg väldigt roligt ut på armen..
hade missat en rand haha på min arm så de är typ blek/neger stilen, jag dör..
men som vanligt blir alltid brun utan sol icke bra, så ska ta mig tid någon dag och sola för de behövs..
hatar vädret och vill ha sommar nu nu nu , :(!
iallafall sen har mina kläder på posten kommit ifrån mamma
jag är överlycklig , saknat mina älsklingsbyxor :(!
och sen så håller jag på o tanka ner itunes, så jag kan lägga in låtar på min iphone :D
blir så sur på min cpsladd.. kan inte lägga in bild på min bruna mage..
får komma i ett senare inlägg.. byebye ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0