asså vafan haha jag trodde va sjätte april.. oj hahha omg

Hej sötnosar, idag började jag ny skola (y)
björndammen som alla vet, haha de va faktiskt rätt chill
trodde de skulle va mycket värre, eftersom jag inte varit i skolan på typ ett halvår
men de va faktiskt helt okej, och så underbara folk också så snälla :D
iallafall skulle dragit till min pojk, men han har ramlat med sin moppe..
hahaha faktiskt lite roligt, men fan va elak jag är..
han är så göllig, iallafall ah har haft en superdag , e stressad nu
BTW FICK HEM HELA MIN GB FRÅN MAMMA FYFAN <3333333333
glad superglad, hörs

Kommentarer
Postat av: vendela

hej hej hur mår du?:)

2011-04-07 @ 12:28:29
URL: http://vensa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bara så du vet, du ser förjävlig ut. Sanningen är hård men du må vara den fulaste personen på hela björndammens skola. Dessutom är du rökare? Du kommer aldrig få gå ut vid trappan och ta en cigg, my own place - my rules. Bara så att du vet.

2011-04-08 @ 00:10:17
URL: http://sandrapalm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0