Dag 2 – Min första riktiga kärlek

Jag har haft stora problem med att överhuvudtaget släppa in en ny människa i mitt liv.
spelar ingen roll om det gäller kärlek eller vänskap, jag har ibland litat på människor alldeles för mycket
och sen till slutet visar dom sig bara som uppenbarliga fittor, jag har varit med om mycket skit ända från födsel
Men jag har ingen ångest över det, ibland ångrar jag inte saker jag gjort.
för det har format mig till den personen jag är idag.
Bra eller dålig det spelar ingen roll, jag har insett att älskar man någon så bryr man sig inte om den andras fel eller brister det är något jag fått lära mig, så jag hoppas att folk tycker det låter vettigt också.
Från att ha gått till kille och kille, och letat efter den rätta så tror man att man har hittat den rätta.
Jag vet bara innerst inne nu vem min riktiga kärlek är, Det här är något Jag aldrig fått uppleva förut
Jag trodde inte på sånthär förut men nu vet jag, jag hittade den rätta killen som fick mig att må bättre.
han kom in i mitt liv när det var som stormigast, när jag verkligen låg på botten och han accepterade mig för den jag var, han såg mina fel och brister och han accepterade det också, det finns inte många som gör så.
Jag och mathias har våra up-and-downs , dagar då det går som en berg-och-dal-bana
men det gör bara våra band starkare till varandra, jag fick för första gången känna hur det är
att bli älskad tillbaks och tagen på allvar av en kille, det kanske låter pinsamt?
Mitt hjärta sjunger av lycka, jag har verkligen inte någon gång känt såhär för någon annan
Jag vet vad folk tycker om att vi bråkar, men dom bråkena betyder ingenting och dom varar i ca en halv timme
om man ska säga så, Det finns verkligen inget som kan få mig på bättre humör än att bara få vara nära denna kille, tro det eller inte men ni som har upplevt känslan vet säkert vad jag menar.
för det kommer rakt ifrån mitt hjärta, att sitta fast nere på botten och skrika på hjälp så många gånger som man gjort och då inte en enda har vågat räcka handen och hjälpt en upp, men sen sker det ett mirakel
som man aldrig trodde skulle hända och då kommer den underbaraste killen ifrån ingenstans och lyssnar på mig.
Det började med att jag mådde dåligt under den tiden, jag och mathias pratade, han lyssnade och förstodd
och jag kände bara redan då hur mycket den här killen skulle börja att betyda för mig, så jag pratade helt öppet för honom och idag ångrar jag ingenting av det jag berättade, för jag vet att den här killen aldrig kommer att släppa mig helt, Jag tror mig inte, men jag vet, mitt hjärta säger det till mig.

Det finns stunder då vi bara vill strypa varandra, det finns stunder då vi sårar varandra som mest.
Men vi går igenom en hel barriär av skit, jag ångrar ingenting av det jag berättat för dig.
Du reste mig upp ifrån något jag trodde var oändligt, du torkade mina tårar och du höll fast mig.
Den känslan var den obegripligaste, Jag förstår inte vad du såg hos mig.
Sen fattade jag att du inte är som alla andra, du accepterade mig för den skiten jag bar på , för den jag var och är
det är med stolthet jag kan kalla dig för min pojkvän, jag vet att det inte är lätt för dig.
Men du har burit mig så långt upp nu, jag har nästan nått mina mål och drömmar något jag aldrig trodde på innan
Med dig vart jag trygg och självsäker, du fick mig att bli någon helt annan person.
Jag älskar dig helhjärtat mathias och jag hoppas du fattar det, det finns ingen annan som någonsin skulle komma in i mitt liv och betyda lika mycket som dig nu , för det finns ingen gräns på denna kärlek.
något jag har lärt mig, jag accepterar precis hur du än är.
Så älskling, ändra aldrig på dig själv, för du är bra som du är.
Tveka aldrig på att du är den enda för mig, för det finns inget annat än du som existerar runt omkring mig
När du håller om mig vill jag aldrig att du ska släppa, för i din famn är jag som tryggast.
Jag kommer aldrig någonsin och släppa dig helt, jag vet det nu.
för du är den äkta, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0