Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Hihi, den här saken kommer nog bli lite svår och avgöra.. för jag är ganska "all-ätare" gillar allt typ :D
men skriver en kort sammanfattning av allt hihi
Vintern: Gillar jag inte överhuvudtaget, pågrund av att vi bodde i hus mitt ut i ingenstnas och i år har de varit den värsta vintern på flera år har jag iallafall kommit fram till, snö ända upp till midjan, och det blåste utav rent ut sagt helvete, vi va strömlösa flera gånger hemma och vi fick sova på madrasser framför en brasa i källaren, men det var ändå rätt mysigt hihi :)
Våren : Så himla skön, lite oförväntat att våren skulle komma så tidigt iår, jag menar det är ju jättevarmt?
Men jag ska inte klaga för vi har haft en förjävlig vinter , iallafall våren är en av dom underbaraste årstiderna
då man bara kan sätta sig i bikini på balkongen och verkligen njuta av att solen kommer fram och visar sig
med en iskall cola i handen och på det lite av det goa ifrån min spotifylista hehe.. och så alla dessa snygga kläder..
Sommar : Finns inga ord för detta, UNDERBART
Grillning, fotboll, fester ute i det varma vädret, att bada i havet må vara det absolut mysigaste..
Jag hatar dock det djupa vattnet.. haha är livrädd idunno why, men det är verkligen underbart
och enligt mig har sommaren snyggast kläder, om man nu har så mycket kläder på sig? men sommarmode iaf
Jordgubbar, osvosv åh älska sommaren hihi och alla fina klackskor, (dom som vet jag är GALEN i klackskor) ♥
Höst : Faktiskt också ganska underbart, när det börjar bli lite kallt ute och man sätter sig inne med gott folk och bara myser, eller sin flickvän/pojkvän om man har någon, till en go film eller så..
när man bara kan dricka varmchoklad för det varit kallt ute, eller när man kan helt enkelt mysa och tända alla ljus i huset som finns..
Höst och sommar om jag ska vara ärlig, delvis våren lite också ..
ge mig sommar nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0