Go daaaag! :D

Drog in framåt tre till stan med amanda, så gick runt där.
sen drog vi oss till gamla ullevi för hon skulle köpa biljetter till GAIS själv får jag mina pengar imon
sen stack jag till micha, vi köpte cigg och satt och chilla på livet.
sen drog vi och mötte någon, sen till rusta och köpte godis ;)
sen drog vi oss till allum igen sen bussen därifrån till micha, sen träffa några som drack
aja iallafall nice kväll, Micha och jag bestämde oss för att bli brunetter imorgon nice, så imorgon blir jag chokladbrun iskallen notera det, iallafall ska snart sova är helt slut och lite sådär groogy ahah, iallafall imorgon blir de och möta micha tio på allum, handla lite stuffs där och sen blir det stan och köpa kläder.. niiice life man :)
vi hörs pöss
Ungefär den färgen med lite brunt i , blir som handen i handsken pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0