Godmorgon :)

Får blir ett litet inlägg för jag är superstressad..
vaknade av att min finaste pojke ringde mig eftersom jag ska till han idag..
så jag hoppade in i duschen och nu har jag gjort manikyr ;)
så snart ska jag fixa mig och sen springa till allum och ta bussen till stan
sen bussen till kungälv, har saknat han så mycket :(
inte träffat min pärla på en vecka, iallafall de blir som sagt ett stressigt inlägg och vet inte om jag hinner med och skriva så mycket idag på bloggen, hinner defentivt inte ta frågestunden idag.
men de får bli imorgon om jag hinner de för då ska jag träffa hanna.
haha rätt så fullspäckad vecka, men på onsdag blir det shopping woho :D
men nu ska jag fortsätta fixa mig till lite go musik ..
Peace love and respect ;)
Jag pappa och mina två söta systrar.
älskar min familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0