Godnatt ♥♥♥♥♥♥

Nu ska jag verkligen sova, jag är väldigt trött.
Jag drog till allum för att möta jasmine, vi tog bussen in till stan
jag åt glass och så kom jasmines pojkvän , fabian då..
vi va väldigt sociala och sen till vallhamra och sen åkte jag hem :)
Jag ska bara ta chillen på dillen nu och gå och lägga mig, och alla som tror att jag och mathias har gjort slut
Nej det var lite saker som vi va tvugna att lösa, vi har aldrig riktigt gjort slut, mest bråkat hehe..
iallafall på tisdag nästa vecka så är det en månad imellan mig och älskling
och sen imorgon så drar jag till min lilla nallebjörn, är trött och hade väldigt seg bakfylla idag och så lite annat hehe..
men förlåt för dåligt bloggande, får verkligen skärpa mig nu :D
peace ifrån mig och sov gott inatt för det ska jag göra
tönt man ser ut.. ehehehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0