HEHE.. lite flipp här va.

Haha "bruden" nästa gång du vill mig något.
så säg det i ansiktet på mig, jag tål under all kritik att höra sanningen.
jag känner inte dig och du känner inte mig.
WORDS GUMMAN WORDS
du vet precis vem du är.

så kan de vara... som sagt inte gjort ett skit idag..
haft utegångsförbud så vi får väll se hur det blir med imorgon..
men tror jag ska dra mig iväg och träffa några goa människor.
iallafall inte gjort mycket idag, men en del vet varför jag har utegångsförbud.
bara bra helt enkelt, man lär sig av sina misstag tills nästa gång
gör man inte det, så har man inte mycket innanför pannbenet..
yesman, ska snart lägga mig .. känner att ilskan kokar i mig och sen så är jag lite trött..
så natti på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0