Hos älskling

Hej på er alla söta läsare :)
jag förstår om ni undrar varför jag inte hållt igång bloggen så mycket,
det har dock sina anledningar, just nu är inte jag hemma
sover hos min älskling sjätte dagen irad ithink?!
iallafall haft mys och sånt bös.. heheh
iallafall ska sammanfatta lite kort..

åkte till älskling i lördags, och vi fetta oss tsm med crille.
sen åkte vi hem till älskling i måndags
vi har fettat pizza i två dagar nu..
dock har min snuttis gett mig en himla förkylning på det också :(
hade förkylning för mindre än tre veckor sen så allt kom tillbaka nu
ingen skola för min del, folk undrar ju vart jag är och så..
men jag har det bra , nu ska jag och snuttis kolla film och mysa

Peace love and respect ;)♥


Naw finaste ... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0