Ingen rubrik.

Ska skriva lite nu , bloggat dåligare pågrund av start på skolgång och sånt shit.
iallafall har haft underbara dagar i skolan med underbart folk... lärt känna en hel del nya.
Igår så skulle jag och melissa dra till kungälv, haha.. jo vi åkte ju dit dock skulle vi va hemma vid nio
men nej vi åkte med till någon bondeby, och sen så va vi där ett tag, drack lite öl haha..
aja iallafall sen missa vi vår buss hem så det vart ett förjävla liv och jag kommer knappt ihåg vad som hände igår.
jag va helt sjuk i huvudet och drack öl?! jag HATAR öl, jag tycker det är äckligt
men igår gick de tydligen bra, iallafall ja vi kom la till kungälv vid klockan 11 och köpte pommes sen till stan vid ungefär halv tolv, så vi gick runt och skrek att vi ville ha cigg, för vi hade inga
så kom några ursnälla killar och kunde köpa cigg åt oss vi behövde inte ens betala
så vi stod och snacka med dom ett bra tag och missade bussen till partille,
vi fick dock öl haha , snälla (?!) och vi va tydligen deras barn,
ah haha har aldrig varit på något bättre humör än då, även fast allt skitit sig.
roligt värre, så kom hem ungefär vid halv ett till partille och jag och melissa
gick runt med såndär spray som man sprayar om man blir överfallen, haha bra iallafall ..
idag har jag dock märkt att hela min ryggkota sitter snett och svullet skulderblad, vet inte vad jag gjort?
hahah , men de va ju rätt mycket igår..
säger bara FUCK åt dagen igår.. ;)
kan säga att den här bruden, har jag inte känt länge
men hon har börjat betyda som en syster för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0