Jag saknar dig så mycket det går inte att beskriva.

En sekund blir till år och regnet det slår
mot fönstret som hjärtat för dig
Jag saknar dig och jag lovar
Du finns här, inom mig
Det enda jag vill är att få vara där du är
Långt bort härifrån
Dit jag inte kan nå
Går dina dagar förbi
Har vandrat länge nu utan dig, och saknaden tar över.
ibland kan man sakna till nästa hållplats,
Det har gått tre år, och det svider.
Saknaden är stor till en förändrig i livet
Jag vet att du hade de svårt i alla lägen, jag hoppas du har det bra där uppe.
Tack för din tid här nere på jorden, jag kan se dig framför mig
Jag saknar dig så mycket, vi ses i nangiala.
2009 fanns det en ängel på jorden, Det skedde så snabbt.
vi ska aldrig glömma dig, om du bara kunde komma tillbaka.
vila i frid älskade♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0