Lite trött.. men hemma iallafall :)

Halloj ni där ute, idag har jag inte gjort ett skit om man ska uttrycka det så.
Jag har haft migrän, lite ganska ofta jag har haft det nu känner jag
om det fortsätter såhär blir det och söka upp läkare, jag åkte inte till pojkvännen pågrund av det och lite annat.
iallafall jag gick och la mig och sov ett tag, efteråt kändes det lite bättre
sen ringde amanda, så jag drog med henne till stan skulle möta filip bror men det blev inte så
han va tvungen och dra till gråbo, sen mötte vi melanie som ropade på mig på stationen
shit vad hon har förändrats, iallafall jag och amanda köpte fanta
funderade på och dra till slottsskogen, men vi drog hem istället åt varsitt håll.
så nu sitter jag hemma, min lillebror är bäst han sprang runt och skrek GAIS när jag kom hem..
och sedan krama mig och gjorde highfive.. haha gulligt ändå
dock min minsta lillasyster springer runt i blowitt tröja, herregud
iallafall nu ska jag snart sova, är megatrött ..
puss på eeeer ♥
Random bild jag hitta, men urgullig tvål.. vart nästan kär :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0