LYCKAN ÄR ENORM!!!!!!!!!!

Mamma ringde, och min bror är i göteborg.
han råkade ju "förstöra" sin iphone fyra, haha och sen fick han ut en helt ny iphone 3
på sin försäkring, och så får jag den utav mamma om jag ger henne min mobil..
men klart, vem gör inte allt för en iphone ? nej men typ så :D
och så kommer ni ju ihåg att jag va i stan och köpte ett fettskal och allt det där.
hm, vilket betyder att jag kommer byta nummer igen, för den är låst till telenor
men whatever, älskar min iphone , så möter förmodligen bror i stan idag och hämtar den
och lämnar min gamla mobil, men iallafall jag sitter och just nu tjatar sönder låten
Vanessa Carlton – A Thousand Miles .. den nya drogen helt enkelt :)
iallafall ska försöka hoppa in i duschen så småningom.. haha är överlycklig
för nu börjar allt gå åt rätt håll :D
Skalet jag köpte på teknikmagasinet, holy shit.. jag är kär :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0