My heart will go on , without you im nobody

Jag har fuckat upp det totalt nu och detta var nog sista gången.
fuck all, kommer aldrig mer hälla i mig en droppe alkohol
för detta var fan droppen om man ska uttrycka det så, som tur är har jag nyktrar till redigt
men spytt ett antal gånger och gjort bort mig, så nu är det slut.

Jag vet att jag fuckade upp det älskling, jag vet att detta var det sista.
Jag har väldigt många brister, och om jag ändå kunde ändra på dom
så skulle jag göra det för dig, men nu hjälper det inte, för nu är det verkligen slut
och mitt hjärta är i tusen bitar, min själ är trasig, så många tårar jag fällt
i panikslagen, dunkat huvudet imot marken för nu vet jag att jag verkligen har gjort bort mig.
det var inte meningen för jag älskar bara dig och jag hoppas du förstår det.
det kanske aldrig kommer hända, jag kommer aldrig bli hel igen
två hjärtan har krossats inget lyckas kanske bli helt, men jag vill förklara för dig att du är den enda
the one and only jag älskar överallt på denna jord, du kanske inte kan lita på mig igen
men så mycket jag ställt upp för din skull borde du nästan förstå att jag verkligen älskar dig.
så alla vet nu jag kommer va helt nere ett bra tag och inte höra av mig .. bloggar nog förmodligen inte heller
btw håret blev som på bilden (bilden är nytagen)
hoppas ni mår bättre än vad jag gör, puss på er alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0