Det här om allas åsikter

Halloj på er tuffingar!
Det måste vara jättekul och sitta och kalla mig för hora var och varannan dag
eller för en del verkar ju tycka det och tror att jag ska börja tjuta bakom skärmen?
jag vet inte riktigt vad ni förväntar er för svar,
men ordet "hora" är ett av dom värsta ordena jag vet och jag verkligen skrattar när jag ser det ni kallar för "frågor"
Jag har aldrig någonsin i mitt liv kallat mig själv världsbäst / cool / tuff / biffkriminell
och vad ni nu sitter och skriver, jag kan få mina utbrott och skriva sånna saker jag med.
men under tiden jag gjort dom misstagena har jag faktiskt fattat varför folk började hata mig
Jag tror inte ni/du skulle tycka de va så roligt och bli kallad för hora var och varannan dag.
att jag tar bilder då jag har högemidjebyxor och korsett, vad är det för fel på det?
korsett som ni vet använde kvinnor mycket mer förr i tiden som vardagskläder än nu
korsetter säljs på hm och jag tror inte att jag är den enda i hela världen som faktiskt klär mig "lätt"
Varför tar då alla korsetter slut? är det kassörskorna som köper alla korsetter för att dom tycker det är "horigt" för alla flickor? detta är så skrattretande därför skriver jag detta inlägg, alla människor får ha åsikter.
jag har kallat folk för hora många gånger, jag säger inte att jag inte gjort det för det har jag
men varje gång jag använder / använde de ordet så högg de till i min mage.
det är ett av dom absolut äckligaste orden jag vet, saken är den
att i några inlägg här på frågestunden så skriver ni " varför ligger du med alla blablabla"
då säger jag såhär, Hur i helvete vet ni vilka jag ligger med och inte ligger med?
jag går inte runt och skryter om vilka jag ligger med och inte ligger med och speciellt inte över internet.
det finns så mycket skit i den här internet-världen , och att ni ens orkar lägga ner tid på sånhär komentarer
jag fattar inte att ni inte har någon självrespekt utan måste sitta och trycka ner någon för och själva må bättre.
är det så man får status nu för tiden? att kalla någon för hora ? dom flesta jag umgås och känner hatar det ordet
och när folk jag känner ser dessa komentarer så skrattar dom, för det är sjukt P A T E T I S K T
ni vet ingenting om vilka jag legat/ligger med, och det låter bara horigt och säga ligga i mina öron.
och varför skriva anonymt? kan ni inte säga era namn istället :)
allt jag gått igenom har format mig till den personen jag är idag, och jag är faktiskt stolt över det.
jag har insett att bråk inte löser någonting, och speciellt inte detta, men nu anser inte jag att jag skriver något elakt, jag tycker bara att en del borde skämmas över vad dom gör.
ni får kalla mig precis vad ni vill, men jag ber er sök på wikipedia titta i en ordbok, eller fråga era föräldrar vad ordet hora är, för jag säljer mig inte och har aldrig gjort :)
Vad jag själv vet, så har jag inte betalt en kille en 50 öring ens för att ha ett samlag
och om ni nu vet vilka jag ligger med och deras namn och allt.
så tycker jag ni kan fråga dom om jag tog betalt, :)
för ni verkar ju i själva verket veta väldigt mycket om mig och mitt sexliv.
att ni ens lägger er i någon annans sexliv? haha, man vet inte om man ska skratta eller gråta faktiskt
det mina ögon ser är bara något väldigt skrattretande tusen gånger om.
Och när jag säger att ni ska säga vilka ni är istället för och skriva anonymt
så menar inte jag att jag ska hämta "50" pers som ska slå ner er, eller att jag ens ska göra det överhuvudtaget?
ta det inte som ett hot, ta det mer ni som känner er träffade att jag bara vill att du / ni ska stå upp för vad ni tycker och säga vilka ni är, så jag vet det för det är faktiskt ganska intressant att ni tror er veta allt om mig.
precis som jag sitter och skriver ifrån mig själv nu rakt ut mina åsikter vad jag tycker, så är inte jag anonym eller hur? för jag skriver exakt ifrån mitt hjärta, gör det ni också.
Det går ioffersäg att spåra ip-nummer också och lalala, men så långt ska inte detta behöva gå tycker jag
Om ni har åsikter om mig, så ödsla på precis vad ni vill, men ni ska inte tro att jag kommer och reagera på de eller hota någon eller starta ett stort bråk, ge mig en anledning ni kallar mig hora?
SO WHAT ?! , det är bara synd att ni kallar någon som aldrig suttit ute på gatan och sålt sig för hora.
läs på vad en hora är jag ber er för ni verkar inte veta vad det är, nu hoppas jag att ni fattar det.

Och till "BJD" :  hm, jag började på björndammen för ca 1 och snart en halv vecka sen?!
och det första intrycket ni/du får av mig är att jag är hora, vad jag vet så har jag inte ens visat mig i linne
någon gång i skolan, vad är horigt? och tror jag att jag är cool?
Jag undviker bråk oftast, förutom när det verkligen går överstyr, ingen människa e perfekt
i era ögon kanske jag är hora/fjortis och jag vet inte vad.
men jag började inte på björndammen för att folk skulle börja hata mig, och inte älska mig heller
jag går på björndammen för att jag ska försöka komma in på gymnasiet i framtiden inget annat.
jag försöker heller inte tro att jag är cool som går på björndammen de va inte min tanke
eller att jag skulle ta över skolan och börja med något? vet faktiskt inte vad ni tror om mig.
men jag bryr mig som sagt inte om vad ni tycker och tänker, kalla mig vad ni vill men tänk till innan ni säger det också, för en dag kommer ni att tacka mig att jag skrev detta.
fatta det nu, jag började på björndammen och kände ca 1-2 personer.
och nu är jag "fjortishora" det spelar ingen roll, låt människor se ut precis hur dom vill
tänk på er själva istället och hur ni ser ut och hur ni är mot andra, det är inte erat problem om jag är fjortis eller ful, det är då självaste fan mitt problem isåfall.
Bra tack nu fick ni verkligen den informationen ni ville ha, och jag hoppas att ni fattar
att jag inte kom till björndammen för och försöka sänka skolan, det är det sista jag skulle tro mig om.

ps, glöm inte och fråga dom jag haft sex med om jag tagit betalt, för ni vet ju vilka det är och hur många.
have a nice day! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0