REGN HJÄÄÄÄRTA A LA NATHALIE

Detta väder gör mig på ett förjävligt humör,
jag lovar alltså skulle gå fram och tillbaka till allum
för en fucking foundation och herregud vad sur jag va
trodde jag ärligt talat skulle dränka mig själv i en vattenpöl
så trött va jag verkligen på allt, och nu är allt jag ser framför mina ögon
bara skit usch, så jävla nedsättande
fast älskar regn då man får ligga och mysa i pölarna haha för de gör jag alltid :D
när jag är arg förstås, nu kommer ni säkert tro att jag är helt borta :D
men nej regn är det absolut härliga känslan ,att ta ut sina aggrissioner på :D
haha dum i huvudet är jag, men såhär föddes jag, acceptera eller go to hell
thats who i am, sitter och är förallmänt deprimerad....
mhhhhhhhhh ja okej
angry nathalie, hahaha jag kissar på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0