Svar på frågestunden !

Vad tycker du om mig ? :D
Postat av: malin
Svar : Jag känner inte dig så bra, men du har verkligen grym stil, och är jättesöt! :)

Postat av: isabelle
Hemma kväll eller fest?
Favorit outfit?
Hur ser en chill vardag ut för dig?
Vilka bloggar läser / följer du mest?
Hur många läsare har du varje dag?
powerking eller redbull?xd
Vad tycker du om mig?:D
Favorit låt/låtar?
brukar du läsa min blogg?
<3
Svar : 1. Både och faktiskt kan vara mysigt :D
2. Favorit outfit hm, det är nog Leggins eller mina högemidja byxor, snygga klackskor och ett fint linne ;)
3. En chill vardag, Det beror på om det är lov eller inte, men annars går jag ju i skolan, haha röker och träffar underbart folk, (Kan hända att jag sover också)
4. Jag läser ganska mycket bloggar, men dom jag läser mest är, www.dessies.se , www.iizabelleduvet.blogg.se (som nu ska byta till en annan) och sen olika ifrån göteborg och så :)
5. Det beror på, det varierar varje dag mellan 100-200 läsare, då när jag uppdaterar som mest :)
6. Powerking ;)
7. Du är en snäll tjej, vi umgick mycket under när vi va små men jättesöt och snäll
8. hm, svårt haha, alla är ju bra.. nejmen favorit låt , celine dion - my heart will go on, och massor åh kan inte bestämma mig :(
9. Ja när jag kommer ihåg de så :)

Postat av: Hamodi
varrför är du så himla snygg? ;) <3 <3
Svar: dock har jag inte så bra självförtroende, men tack för komplimangen
det kan jag tyvär inte svara på haha, jag föddes väll så ;)

Postat av: berry
hur många, och vilka har du haft sex med goding ? ;) 
smått avundsjuk!
Svar : Jag tar inte mitt sexliv på bloggen, och defentivt hänger jag inte ut deras namn heller, bara trams.
men tack för informationen ;)

Postat av: Ida Direll
Hur ser ditt liv ut?
Svar : Just nu ser mitt liv utsåhär att jag har flyttat ifrån mamma till pappa som bor några km utanför göteborg i en liten "håla" eller vad man ska kalla det som iallafall heter partille, jag har börjat på en ny skola och försöker jobba ihop mina betyg eftersom jag inte varit i skolan sen sex månader tillbaka, iallafall jag har träffat många underbara människor och släppt in dom i mitt liv, Jag har fått en ganska bra kontakt med min pappa men det varierar, dock har jag och min mamma avslutat våran så att säga "kontakt" pga lite saker, men iallafall jag har träffat en helt underbar kille vid namn mathias, som jag mår tusen gånget bättre med, jag roar mig som sagt.
livet leker och så är det :)


Postat av: jennifer
1. hur länge har du bloggat 
2. har du någon som fixar din header ? 
3. hur många läsare har du varje dag ? :)
Svar: 1. om man ska räkna hur länge jag bloggat ifrån att ha bytt blogg, så ungefär sen 2008 tre år ungefär :)
2. Ibland ber jag om det, jag är själv inte så bra på det men oftast gör jag några själv :)
3. hm , det varierar från 100-200 läsare, jag har en gång haft tidigare över 400 läsare..

Postat av: Adam(anonym)
vad har du för bh storlek ? :D
Svar : Det måste vara jättekul för alla mina läsare och veta vad jag har för bhstorlek eller inte.
iallafall det varierar, haha det med, brukar bara köpa bhar inte prova dom men ungefär 80 C :)

Postat av: "anonym"

Vilken bh storlek har du skulle jag vilja undra det ser ofta. Ut som du har push up har du det ? , jag e väldigt kåt utav mig du får ursäkta. vilka trosor använder du string spets eller vanliga , du e helt sjukt snygg är du bra på att suga av?

Svar: Jag har ungefär 80 C i bhstorlek, och nu hoppas jag ni nöjer er med det svaret, och de måste vara intressant och veta de också ellerhur :)
Hm, Jag användde pushup vid min "fjortistid" 2009, använder inte det mycket nu, men det händer :)
Jag använder oftast String och spets trosor, för det är skönast
Haha tack så mycket, du får fråga min pojkvän på det sista :)

Postat av: erik
har du blivit tagen i röven har du svalt det?
om det är nödvändigt och veta så ja, jag har kört analt
och ja jag har svalt det, det låter ganska horigt.
men jag är nog inte den enda :)
TACK ALLA FÖR ALLA FRÅGOR JAG LOVAR ER ATT MER FRÅGESTUNDER KOMMER ATT KOMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0