Utegångsförbuds dag 2

Synden straffar sig själv, jajamensan..
roligt som sagt och sitta inne, men fick ju gå ut med mina syskon och min låtsas mamma och handla
det var ju roligt , HE-HE
fast nä, iallafall de är allt jag gjort idag, skulle träffat älskling istan..
saknar han megamassor just nu .. :(
hoppas jag får gå ut imorgon, hehe eller så går jag efter skolan
bryr mig faktiskt inte, är ingen hemmafru förhelvete.
men en del tror ju de, iallafall har sovmorgon i morgon och slutar hyfsat tidigt så det låter fint :)
iallafall igår hände inte så mycket, hade utegångsförbud då också så satt och chillade på livet.
sen på kvällen/natten blev det skräckfilm , något som såg den också? :D
på trean, halv tre på natten.. haha vilket liv jag har..
älskar mitt liv ... Hehe-hhe

tog lite egopics förut, langar väll upp dom sen om min fitt iphone kan tänka sig och komma överens med datorn

see yaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0