Vaken, fast rätt så sleten (a)


Som sagt va ju en tung dag igår haha, ;)
iallafall, ska hoppa in i duschen och fixa mig lite.
alltså var helt aktiv, men min brur filip bad mig gå och lägga mig haha, så gjorde de :D
hade inte han sagt åt mig så hade jag nog gjort lite allt möjligt, för jag är ju ändå nathalie liksom?! :D
och dom flesta vet hur jag är & mina ideér, Förmodligen nu så ska jag ner till allum sen
för en fika med amanda, det är många som vill ses idag.. haha varför just på lördagen då jag har hur lite tid som helst? :D
men iallafall, sen drar jag mig till älskling förmodligen om han inte fortfarande är så jävla sur... -.-
De tjatas om att vi tjejer, har mens och är så sura hela tiden, men då börjar jag undra hur killars hormoner ligger till
för en del killar mensar för vad man än gör, haha ;)
iallafall .. dunkar lite fetmusik nu :D
är på pepphumör, vart bjuden t aaaaa, men åkte inte dit idag..
har de ändå så stressigt nu , anledningen till att jag skriver så är för jag inte vill att några st
som jag vet läser min blogg ska veta:)
iallafall, sånt är livet! :D
ska fortsätta på min sådär "blablabla-bild" sak, ;)
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0