Varje andetag jag tar, tar jag för dig.

Älskling, Vet inte vart jag ska börja.
Du kom in i mitt liv och valde en plats i mitt hjärta, den platsen är tillägnad bara för dig
Vi har våra stunder, då vi tror att vi skulle må bättre utan varandra
Men jag vet att det är inget värt att minnas, och jag kan inte tänka mig ett liv utan dig nu.
För i din närhet, och att bara få vara nära dig gör mig tusen gånger lyckligare
För älskade hjärtat, utan dig bredvid min sida så hade jag aldrig blivit hel
För det är obeskrivligt, jag trodde aldrig att den här känslan ens existerat
men nu vet jag, nu vet jag hur det är att få vara någon så intimt nära
När jag möter din blick så slår mitt hjärta ett extra slag.
26 mars dagen du blev min, som tagen ur en dröm
Sydde du ihop alla mina sår, Med en enda söm
En minut kan inte gå utan att jag saknar dig, även om vi träffats minuten innan
Varje morgon är du den första jag tänker på , och när jag går och lägger mig är du den sista jag tänker på.
Det finns inget som kan skilja oss imellan, att någon som du fanns trodde jag inte på.
förens nu när jag ser ljuset komma fram till mig.
Hjärtat det är bara du som existerar , Det är bara dig jag någonsin velat och vill ha.
Du får mitt hjärta att slå, och varje andetag jag tar , tar jag för dig.
Jag älskar dig mathias larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0