Life isn't about how to survive the storm, it's about learning to dance in the rain...


God morgon!

Jag har sett att Nathalie har bloggat riktigt dåligt på sista tiden, och fick panik så var tvungen att göra ett inlägg!
Funderar på om jag kanske ska göra det någon gång ibland för att hjälpa Nathalie att inte förlora alla sina läsare ;)

Undra vad bruden håller på med just nu, jag får nämligen inte tag på henne eftersom att hennes mobil har gått sönder.
Hon har heller ingen dator, så det är förklaringen till varför hon inte bloggar för tillfället.

Åh, saknar henne... :( Jaja, ni kommer iaf få se mer av mig här i fortsättningen tror jag ;)
(Hoppas inte Nathalie blir sur för detta)
LOVE YOU NATHALIE!

Min blogg speazy.blogg.se, följ den ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0