Cpinternet ....

Hello, idag har jag inte gjort så mycket bara tagit en "relax- ta hand om kroppen dag " så gick in och duscha gjorde olika inpackningar och sånt grejs , älskling den bästa lagade mat hihi men detta var ju för någon timme sen ? Tråkigt äckligt väder, tittat min mail så skorna kommer imorgon, överlycklig nu hihi , iallafall jag har tändt några ljus för min underbara mamma !
Den nioende december skulle du fyllt 51 , fyfan vad livet är orättvist jag älskar dig mamma kan fortfarande inte fatta du va hela min värld kom tillbaka :(

Nu ska jag chilla vidare för nästa vecka har jag gott om mycket saker att göra! :)
Piece

Mina två diamanter mathias och mamma .. Ni betyder allt, tack för allt ni gjort ni e bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0