2 Februari

Förlåt för sen uppdatering, iallafall har haft så mycket så glömt bort bloggen :(
men ska försöka och skriva så mycket jag hinner, det är rätt rörigt med allt nu..
men det ordnar sig snart antar jag, drar nog till göteborg på fredag över helgen :D
iallafall idag har jag inte varit i skolan , pga en del saker
men tog mig tid och träffade en av mina bästavänner johanna,
vi som vanligt flummade och failade oss i webcamen haha..

haha gullig bild va? ;)
hur som helst, hon gjorde mig på bättre humör som alla andra gånger
älskar dig stumpan ♥


Kommentarer
Postat av: izabelle ✫

Sv; Åh tack sötnos! :*

2011-02-03 @ 13:17:10
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0