25 Februari

som sagt förlåt för att jag inte uppdatera vad jag gjorde igår :D
Men jag åkte iaf in till stan där johanna möte mig och så gick vi och fikade på mcdonalds
haha ovanligt va?, eller brukar inte va där så ofta :D
Men iallafall sen hade vi allmänt damp och köpte massa klubbor som va formade som fötter oshit..
hade de dömysigt, hade inte träffat min goa brud på två veckor så det var verkligen på tiden,
missade två bussar, och ett tåg också, så kom hem vid ungefär halv elva :)
och inga bilder kunde vi ta pga, att min mobil är inne på service och kameran är sönder? haha lyckligt ju ..
iallafall har precis vaknat, och ska gå ut och ta min morgoncigg sen ta något och äta
sen ska jag bara chilla tet lite, ska inte in till stan idag eller? .... haha vi får se om jag orkar och om det händer något ;)
Men annars ska jag nog mysa med familjen ikväll puss!

haha inte så jävla snygg bild men men :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0