3 februari

Förlåt, för dålig uppdatering.. som vanligt så har jag alldeles för mycket att göra.
iallafall blev ingen skola för mig, inte idag heller
men dock va jag nere och beställde biljetter så imorgon kvart i två åker jag ifrån skithålan västervik
till massa fina människor i göteborg, därför kommer jag inte blogga på några dagar
kommer hem på söndag men iallafall sen kom josefine och vi va hos mig en stund
sen drog vi till willys för jag köpte vindruvor och cola till bussen imorgon
och sen kom då elin och vi snackade gick runt och fulade oss riktigt på willys,
sen satte vid oss och smaska på skiten och sen drog alla hem till sig
nu har jag fixat min söta vän amandas blogg, och måste bege mig ifrån datorn för att packa..
bloggar senare om dag blablabla, pusspuss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0