8 Februari - en vecka kvar dudeee :)

Godmorgon, eller goddag kanske
jo precis , det är inte min dag idag va (?!)
Kunde inte sova ett skit inatt mådde som ett helvete,
så somnade typ runt tre och skulle gå upp kvart över sex
den saken vart ju finito jag gick inte upp förns kvart över sju
och bussen skulle gå vid halv åtta, great nathalie ännu en dag inte i skolan..
fyfan rent ut sagt, slängde i mig frukost och ringde en vän som fick kolla på internet när nästa buss gick
så stövlade jag ner till resecentrum satte mig där i ungefär 45 minuter för de va då nästa buss gick
iallafall vilket pissväder rent ut sagt, tog bussen och när jag skulle gå på sträckte jag fram en hundralapp
jomen tjena, det gick ju jättebra, buss chauffören började skrika för att jag inte hade någon växel och va på dåligt humör vilket gjorde mitt humör till ett kaos, men iaf sen åkte jag buss då här i västervik
men då gick jag hem till mamma och la mig, och nu ska jag flytta hem igen tror jag.
bara för att jag insåg igår hur mycket jag saknar min mamma, :(


Lägger in en bild från mig när jag va i turkiet, för några år sen, ganska gött och se..
vill ha värme snart orkar inte denna kyla :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0