9 Februari

Typ kors i taket, jag har väntat på den dagen jag ska vakna innan åtta alltså :D
vaknade vid sju iallafall har precis ätit frukost så satte mig precis här
Dock slutar jag halv tre idag, lite mindre trevligare kanske
och har världens jobbigaste lärare också.. hmm vi får se hur det går
nu är jag iallafall uppe och det är tummen upp på det
så sitter och tar morgonciggen nu , icke hälsosamt dock

iallafall efter skolan blir det och handla med mamma
vetinte vad jag hittar på senare , de blir och fixa inför att nicklas kommer ner hit
och sen middagen med tjejerna på lördag :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

snygg sminkning!!

2011-02-09 @ 12:46:36
URL: http://sandraslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0