Dag 27 – Min favoritplats

Har ju faktiskt missat några sånhär, men för det hoppar jag inte över dom .. :D 
iallafall "min favoritplats" är nog i göteborg, jag har aldrig gillat stockholm jag vet inte varför ?!
men på något sätt trivs jag bättre i göteborg, dels för dom trevliga människorna och sen för att göteborg i sig är förjävligt fint, älskar tillexempel näsetbadet i frölunda, och göteborgshjulet mitt i göteborg och femman ..
älskar verkligen göteborg, har aldrig hört hemma någonannastans och det säger jag inte för att jag är där ifrån
utan för att göteborg har så mycket mer än alla andra städer, och det är skillnad på stockholm & göteborg
för istockholm tycker jag dom flesta människorna e så dryga, och i göteborg är dom mer trevliga
så det är verkligen min favoritplats och att det finns människor där som jag är trygg med i närheten av dom. ;)

Göteborg i mitt ♥


Kommentarer
Postat av: Västervik

Men du e väll från västervik? :O

2011-02-06 @ 21:48:53
Postat av: ?

?

2011-02-06 @ 21:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0