Dag 28 – Det här saknar jag

                                                                    


Det här är något jag saknar, en vänskap med en väldigt fin människa som förstördes.
Julia heter hon , vi vart bästa kompisar under en tid då jag gick igenom rätt mycket
Men hon fick mig att må hundra gånger så bättre, vi hittade alltid på saker
vi hade våra stunder då vi verkligen kunde slå ihjäl varandra men det betyder ingenting.
för efteråt är det nästan så att man kan skratta åt hur barnsliga vi ienkligen var
eftersom julias pappa och min mamma kände varandra när dom va "unga"
så träffades jag och julia när vi va bebisar, och sen har vi varit osams i många år
men sen blev vi en dag Nenne&julia det var bara så det skulle vara
som b1 och b2, som timon&pumba , Det skulle alltid vara vi.
vet att mycket gick snett, men det här saknar jag verkligen om det är något jag saknar.
för det finns ingen som fick mig att må så bra som dig julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0