Dag 29 – Mina piercing/tatueringar

Ungefär när jag var 6 tror jag att jag tog hål i öronen använder dock inte det så ofta men när det väll sitter på plats så gör det liksom
sen i fyran så tog jag hål i näsan, har tagit ut det nu tyckte det var finare på mindre liksom
när jag gick i femman så kom jag i det där stadiet att pierca mig själv, så jag tog hål i underläppen och det vart som tur va inte infekterat, men rekommenderar att om du ska pierca dig så gå verkligen till någon som kan göra det för att pierca sig själv , kan handla om risker kan jag säga,
hade väll det i läppen i några antal år, sen så ungefär när jag va tretton år piercade jag mig i naveln
hos en piercare, det gjorde faktiskt inte så ont, och när jag va femton år piercade jag tungan
har kvar det i tungan och i naveln, tyckte det var skitfint
och jag fick verkligen tjata till mig en tungpiercing, då övertalade jag mamma att om jag tog ut den i läppen
så skulle jag få ta i tungan, en del kan inte äta osv, när man tagit i tungan
men efteråt kunde jag äta en hamburgar tallrik, visst gör det ont och pierca sig alltid..
men det var värre i naveln än i tungan faktiskt, några tatueringar har inte blivit av ännu
men jag funderar verkligen på en tatuering till sommaren, ;)

skitsnygg, enligt mig :D


Kommentarer
Postat av: Lucas

Vilken trevlig blogg du! :P

2011-02-08 @ 15:00:42
URL: http://modegrabben.devote.se
Postat av: Moa Dahlqvist

Shiit va snygg tato ! :o :D

2011-02-08 @ 15:46:50
URL: http://quitys.blogg.se/
Postat av: josefine

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt? Det ända du behöver göra är att bli medlem på denna sidan http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=25233 och sedan börja varva dina kompisar du tjänar 8 kr per person du har varvat, Super enkelt! Jag har redan tjänat 1500 kr på endast 2 dagar så det är verkligen värt ett försök! Ha det bra! :):) P.S Du kan även tjäna pengar genom din blogg :)

2011-02-08 @ 16:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0