En till "Hej jag orkar inte mer - dag"

ye right, vaknade nyss och alltså behövde jag tydligen sova ut.
smärtan inom mig bara växer och jag vet precis vad det handlar om
men att det inte finns så mycket att göra åt det, för jag kan inte ändra på någon människa i hela världen
det måste dom vilja själva för att kunna, och ni som bara tror att det handlar om mitt ex så nej , han är bara en liten del i det hära, han är faktiskt en av dom som fått mig och må lite bättre
iallafall allt handlar om att min mamma och pappa sviker mig
och helt andra grejor , kommer inte gå in på detaljer
stängde av mobilen igår, och kollade i taket lyser stjärnorna sen gick och la mig..
antar att jag inte helt enkelt orkar prata med någon längre, det känns bara som att man får skit så fort man visar känslor


" You thought you can kill your pain but how do you any do it doesnt matter "


Kommentarer
Postat av: RC

Nu har jag veckans blogg i min blogg!

Anmäl dig gärna, Lycka till<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0