Grattis till min underbara bästavän jesper :D

Idag för 15 år sedan föddes en av dom underbaraste människorna i hela världen
Jag vet inte hur mycket jag ska kunna tacka den här pojken för att han gav mig en chans till & lära känna honom
För en av dom underbaraste stunderna i mitt liv, var när du kom in och valde en plats i mitt hjärta
Vet inte hur mycket jag ska kunna tacka dig för att du alltid funnits där för mig när allt känns meningslöst
När jag har legat på botten så har du funnits där för att bära upp mig
Du är en av mina allra bästa vänner och jag skulle göra vadsomhelst för att få ha kvar dig i mitt liv.
Jag skulle offra allt jag har bara för att få ha dig som min bästavän
Du är helt underbar rakt igenom, Jag trodde en tid att livet var så gott som kört
Men sen kom du & fick mig att inse att jag är värd så mycket mer än all den skit jag fick ta
Skulle kunna sitta och skriva flera tusentals sidor, men orden räcker inte till
Du är en av dom skälen till att jag faktiskt tar mig upp på morgonen och pressar fram ett leende på läpparna
Det sägs att varje människa har en ängel, och isåfall har jag den bästa
Jag vill bara att du ska veta att du betyder så mycket för mig och jag skulle aldrig av att mista dig
om jag kunde ge dig vad som helst i hela världen
skulle jag ge dig kraften att se dig själv ur min synvinkel.
då skulle du se hur otroligt underbar du är för mig.
För alla är du något men för mig är du världen, jesper
Du lärde mig vad lycka är för något
Tveka aldrig på att du har mig vid din sida
Tills det sista andetaget så har du mig
Säger stolt grattis till min underbara och fina bästa vän som fyller hela femton år idag
Bästa vän, oavsett åt vilket håll du går
har du alltid mig, tätt i dina fotspår

Kommentarer
Postat av: jesper :)

naw så underbart du skriver om mig, du e den finaste vän som finns, även fast ja aldrig träffat dig så känns de som du har vart min vän i flera år som bästa vänner, älskar dig bästavännen Nathalie (L)

2011-02-22 @ 18:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0