Hemma igen, tyvär


ps, mobba inte bilden är bara otroligt sur över att jag har kommit hem till äckelviken ni vet ;)
Nu är jag hemma igen, jag hoppas ni läsare haft en underbar helg
för det har jag haft med en massa fina människor
Jag kommer berätta lite vad som hänt i helgen
i fredags : Så möte Micha & nicklas mig på centralstationen så vi gick och käka på burger king
sen tog vi bussen till allum, där micha skulle åka hem så jag och nicklas åkte till Amanda och snackade med henne en stund sen drog vi faktiskt hem till nicklas och inte gjorde mycket alls bara tog det lugnt, jag va ju ganska trött efter resan

Lördag: Bror min ringde och väckte mig, sen drog jag och mötte amanda
vi gick hem till henne och gjorde oss iordning och sen drog vi in till stan och käkade mcdonalds
efter det mötte vi philip, och senare gick vi runt och bara väntade på Gais matchen
Gaismatchen slutade med 0-0 , efter det drog vi och käkade mcdonalds igen
sen drog vi oss mot centralstation och tog bussen till vallhamra torg för att möta nicklas och köpa chips
sen gick vi hem till amanda och kollade melodifestivalen, och runt klockan halv ett gick jag och nicklas hem till honom och sen va vi vakna till ungefär 7-8 på morgonen, vadå sova? haha..

Och idag tog jag bussen hem och suttit sen klockan ett, så kom precis hem
iallafall supertrevlig helg med superfina människor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0