Just nu :

Har varit duktigt ledsen ett bra tag, men försöker peppa mig själv om att det verkligen kommer bli bättre
bara jag inte slutar kämpa, iallafall jag har världens mensvärk har haft mens i snart över två veckor
och börjar undra vad f*n problemet är?, haha nejmen det är inte kul och ha mens
och speciellt inte för länge heller, det är dessutom inte alls bra för att man förlorar mycket blod ..
iallafall sitter och tankar ner andra säsongen av Andra avenyn, älskade den serien helhjärtat
så det blir att gosa ner sig till det sen, Planerar även för fullt fram till tjejmiddagen på lördag
och sen till att nicklas ska komma ner hit och stanna från söndag till torsdag
längtar för fullt, jag hoppas ni blev nöjda med svaren på frågorna
iallafall bilder kommer defintivt att komma
kisses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0