Never Alone, Always alone :(

"Nu går vi skilda vägar, även fast vi lovade varandra,
att det skulle vara du och jag förevigt.
Men utan dig brevid mig kommer livet sakna mening.
Jag saknar medvind, när fan ska det vända?
Ska sluta hoppas för det kommer aldrig att hända.
Tack för alla fina minnen som vi delat , känner rädslan nu för
skillnaden att leva. Spelar ingen roll nu om det är du och jag, för bara du
är lycklig så kommer livet sluta bra..
Är inte rädd för döden längre, ses på andra sidan.
Jag längtar redan dit och resan kan bli ganska slitsam.
Har aldrig älskat nån så mycket som jag älskat dig.
You took my breath away och jag vill aldrig hämta den!
Men försöker vara lycklig idag för dörren är ju stäng och du har nyckeln
tillbaks.. Iallafall ett tag, men jag måste gå vidare.
Inte idag, men vill få stopp på mitt lidande.
Hellre ledsen med dig än glad utan dig,"

Jag kommer aldrig glömma dig nicklas adielsson, du vet vart du har mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0