peppar med älskade felicia :)


Varit och mötit min älskade felicia
så vi gick runt ett tag sen till netto och köpa energidryck haha inte för att vi behövert,
menmen iallafall som sagt fortsätt fråga på frågestunden
kommer säga till när jag avslutar den, blir dock inte inom två dagar så ni vet
så nu har ni iallafall tid , för dom flesta frågorna kommer efteråt
och dom kommer jag absolut inte svara på , iallafall vi sitter och peppar med dumleklubbor och energidryck
nu ska jag följa henne hem, iaf bloggar senare puss :)


Kommentarer
Postat av: fellicia den bääästa

aw hjärtat, alltid kul med dej, pepppepp när du följde mej :D puusss på kurt <3

2011-02-08 @ 22:09:13
URL: http://ffeliiciaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0